Duża konkurencja na rynku gastronomicznym sprawia, że każdy właściciel restauracji musi nieźle się nagimnastykować, aby wypromować swój biznes. Im większe i bardziej turystyczne miasto tym walka o każdego klienta jest bardziej zacięta, a restauratorzy prześcigają się w pomysłach na to, jak przyciągnąć klientów. Wbrew pozorom nie trzeba wiele alby zainteresować gości swoją ofertą i przyciągnąć ich właśnie do swojego lokalu. Zobacz, jak dzięki kilku prostym trikom możesz zwiększyć liczbę gości w swojej restauracji i tym samym osiągać większe zyski ze swojej działalności.
Wykorzystaj moc social mediów
Każda osoba, która prowadzi własny biznes, powinna docenić moc, jaką ma internet oraz social media. Większość potencjalnych klientów wyszukuje informacji na temat miejsc, w których mogą zjeść coś dobrego właśnie w internecie. Tylko nieliczna grupa stałych klientów i mieszkańców danego miejsca ma już wyrobioną opinię na temat Twojego lokalu, dla reszty jesteś jak czysta karta – wykorzystaj to.
Prowadź profil restauracji w social mediach w atrakcyjny sposób i zadbaj o dobrej jakości zdjęcia wnętrz, które znajdą się na Twojej stronie WWW. Fotograf wnętrz Gdynia zadba o to, aby zdjęcia Twojej restauracji, zarówno wewnątrz, jak i z zewnątrz przyciągały nowych gości. Przytulne wnętrze, które aż zaprasza do tego, aby je odwiedzić, jest Twoją najlepszą wizytówką, dlatego nie możesz o nich zapomnieć. Fotograf wnętrz Gdynia uwieczni salę, którą dysponujesz w taki sposób, że z pewnością wzbudzi ona zainteresowanie.
Staraj się też codziennie wstawiać zdjęcia dań, które można u Ciebie zjeść oraz twórz relacje z ciekawych momentów, które miały miejsce w restauracji. Możesz też pokazać kulisy swojej działalności np. to, jak kucharz przyrządza danie dnia lub jak robisz zakupy, z których Twoi pracownicy stworzą wyjątkowy deser, który będzie dostępny tylko dzisiaj.
Oferuj rabaty
Różnego rodzaju promocje i happy hour pomogą Ci przyciągnąć nowych klientów, którzy w pewnym momencie mogą stać się stałymi bywalcami Twojej restauracji. Możesz oferować zniżki związane z jakimiś okazjami np. Walentynkami, gdzie deser dla dwojga będzie 30% tańszy lub na Dzień Kobiet – do każdego ciasta kawa gratis dla każdej kobiety. Dobrym pomysłem jest też karta stałego klienta lub taka, na której, goście będą zbierali pieczątki – zebranie kilku równa się np. darmowy lunch. Atrakcyjne ceny i promocje przyciągną nawet największego przeciwnika jedzenia na mieście, jeśli tylko pozwolą mu zaoszczędzić trochę pieniędzy.